Časté otázky

1. Ako u vás môžem nakupovať?

Ak ste náš zákazník a s našimi výrobkami nepodnikáte (maloobchodný režim), je pre vás výhodné sa v našom e-shope zaregistrovať. Odkaz na registráciu nájdete v záhlaví webovej stránky. Následne budete mať nielen prehľad o vašich objednávkach, ale získate od nás vernostnú odmenu.

Z každej svojej maloobchodnej objednávky získate tzv. kredity, ktoré budete môcť uplatniť podľa svojho uváženia v ďalších objednávkach v priebehu roka. Pre získanie a uplatnenie kreditov je potrebné mať platný maloobchodný účet. Kredity zodpovedajú 2% z celkovej sumy vašej objednávky a ich platnosť sú dva roky od dátumu, kedy ste kredity získali. Hodnota kreditov, ktoré môžete uplatniť, sa rovná hodnote v korunách (slovenským zákazníkom sa kredity prepočítajú na eurá). Napríklad, ak máte nazbieraných 100 kreditov, môžete uplatniť zľavu 100 KČ na vašu ďalšiu objednávku. Aktuálny stav kreditov uvidíte vždy po prihlásení vo svojom účte.

2. Ako s vami môžem spolupracovať?

Pokiaľ ste podnikateľ/ živnostník a chcete s našou kozmetikou ďalej pracovať či obchodovať, radi s vami budeme spolupracovať. Zaregistrujte sa v našom e-shope pre obchodných partnerov na adrese b2b.nobilis-tilia.sk. Najdlhšie do dvoch pracovných dní vás bude kontaktovať obchodné oddelenie Nobilis Tilia a vysvetlí vám všetky podmienky pre veľkoobchodnú spoluprácu. Spolupracujeme s predajcami prírodnej kozmetiky - e-shopmi či kamennými obchodmiso spriazneným sortimentom, podporujeme veľkoobchodnými podmienkami činnosti kozmetickej, masérskej, kúpeľnej, zdravotníckej a podobne. Po dohovore s naším obchodným oddelením vám už nič nebráni v nákupoch za zvýhodnené ceny a využívanie veľkoobchodných výhod.

3. Kde si môžem kúpiť vaše výrobky?

Samozrejme najmä v našom e-shope a podnikovej predajni v sídle spoločnosti vo Vlčí Hore, v Prahe v Pasáži Platýz a tiež v OC Avion Shopping Parku Ostrava.Vašu internetovú objednávku odosielame najčastejšie do 2-3 pracovných dní, otváraciu dobu podnikovej predajne nájdete tu. Naše výrobky tiež nájdete u našich veľkoobchodných partnerov, ktorí vám radi poradia s výberom alebo ponúknu ošetrenie s našimi výrobkami.

4. Za ako dlho mi doručíte objednávku?

Vašu objednávku vybavujeme zvyčajne do 2-3 pracovných dní od jej prijatia. Ak je pre objednávku všetko vyrobené a skladom, môže to byť aj skôr, čo bude určite milé prekvapenie.

5. Potrebujem poradiť s objednávkou či produktom, ako mám postupovať?

Sme tu pre vás a neváhajte sa na nás obrátiť. Naša kolegyne na zákazníckej linke sú pripravené vám pomôcť počas pracovných dní od 8.00 do 15.00 hodiny. Môžete nám napísať e-mail na adresu: nobilis@nobilis.cz, alebo nám zavolajte na telefónne číslo: (+420) 412 383 421.
V každej sekcii na e-shope máte možnosť filtrovať výrobky nielen podľa ceny, ale tiež podľa typológie pleti či certifikácie. Zaujímavé články o aromaterapii a použití výrobkov nájdete na našom blogu a na Facebooku. Cenné informácie k zdravotným problémom a účinkom bylín na vás čakajú na stránkach Moja prírodná lekáreň.

6. Čo mám robiť, ak mám na kozmetický výrobok reakciu alebo sa pred uplynutím doby spotreby výrobku zmenia jeho vlastnosti (vôňa, farba a podobne)?

Príčin môže byť veľa, preto pristupujeme ku každému prípadu individuálne. Kontaktujte našu zákaznícku linku, kde vám poskytneme poradenstvo a ďalšie informácie.

7. Môžem výrobok po zakúpení vrátiť?

Výrobok môžete vrátiť len v prípade, že ste ho zakúpili v našom e-shope a ste maloodberateľ. Odstúpiť od zmluvy, možno do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky/výrobku. Aby sme vám mohli vrátiť peniaze, pošlite neporušený a neotvorený výrobok späť na adresu sídla spoločnosti. Viac o postupe vrátenia tovaru nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach tu.

8. Ako mám postupovať pri reklamácii?

Hoci sa to u nás stáva zriedkakedy, z času na čas sa môže objaviť reklamácia. Pre reklamáciu vyplňte Reklamačný list a pošlite nám ho elektronicky na e-mail: nobilis@nobilis.cz, poštou, alebo ho odovzdajte osobne v sídle spoločnosti. Potom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe podľa konkrétnej reklamácie.

9. Testujete vaše výrobky na zvieratách?

Naše výrobky nie sú testované na zvieratách. Od roku 2013 je oficiálne zakázané vykonávať testovanie kozmetiky a aj surovín na jej výrobu na zvieratách, a ani takto testované suroviny dovážať do Českej republiky. Ohľaduplná práca s prírodnými materiálmi je dôležitou súčasťou filozofie našej spoločnosti. Preto sú všetky suroviny spracovávané s náležitou starostlivosťou. Jediné živočíšne suroviny vo výrobkoch Nobilis Tilia sú včelie produkty. Viac k tejto téme nájdete tu.